Olen aamuisin tosi huonolla tuulella,jos en heti herättyäni saa kahvia.Tänään en saanut kuin vasta 8.30,syynä verikokeen otto.En ole sairas (ainakaan vielä:),mutta koti(oma)lääkärimme ehdotti minulle terveystarkastusta,jonka sairaskassamme maksaa.Hän haluaa sen mielellään tehdä varsinkin uusille potilailleen,kuten minä.Ihan hyvä juttu,ei sitä välttämättä ilman syytä menisi tarkastukseen.Tänään oli siis verikoe ja itse tarkastus torstaina.Saa nähdä,löytyykö jotain piilevää,joka ei anna oireita itsestään.

Viime aikoina olen ollut väsyneempi ja saamattomampi,mutta se johtuu siitä,etten ole jalkani vuoksi päässyt liikkumaan,juoksemaan,sauvakävelemään.Minuun tuo vaikuttaa heti,ja nyt olen seitsemän viikkoa ollut lenkkeilemättä....Kahvi ja liikunta,eräänlaisia huumeita nekin,olen jäänyt koukkuun.