Näyttääkin viikko taas kuluneen nopeasti,enkä ole kirjoitellut......kaikkea kivaa on tapahtunut,ja mukavia ihmisiä olen tavannut.Lapset ovat jo Ähtärissä rippileirillä eivätkä ole paljoa kaipailleet.Minä taasen sain ikäväkohtauksen,kun heidät junalle saatoin,samalla tuli koti-ikävä....Saksaan.....

perjantaina,siis tänään,oli määrä tavata illalla sveitsiläinen kirjeystäväni Helsingissä.Olin kolmen maissa Hakunilassa menossa tapaamaan entistä työkaveriani, ja sain tekstiviestin Franziskalta,jossa hän kertoi että ovat vielä "jumissa" Zürichin kentällä ja lennon lähtevän myöhässä.Ihmettelin kovasti,mitä he tekevät päivää aikaisemmin jo siellä kentällä,kunnes sähköpostin tarkistettuani selvisi,että minähän niissä päivissä olin seonnut :)No, en onneksi ollut mitää erikoista suunnitellut, ja kerkesin vielä yhden opiskelukaverini tapaamaan ihan ajan kanssa kahvittelun ja upean kesäsään merkeissä.Perhe Aeschlimann pääsi vasta kahdeksan aikaan illalla kirjautumaan hotelliinsa ja menimme yhdessä syömään ja rupattelemaan.Olipa juttua ihan puolille öin vaikka taas kolmen viikon päästä tavataan.Franzi perheineen tulee meille Saksaan kotimatkalla pariksi päiväksi. Franzin perheen kanssa olen jo kuin vanha tuttu,vietin heillä tosi mukavan pitkän viikonlopun tuossa viime syyskuussa.Vaikka Franziska on 12 vuotta minua nuorempi ja olemme "vasta" nelisen vuotta kirjoitelleet,olemme erittäin hyviä ystäviä.