Cool minun piti eilen viedä eräs tärkeä paperi paikasta A paikkaan B. Lähdin aamulla Sannan kaa 7.44 junalla naapurikaupunkiin (Sanna oli menossa kouluun) ja toimiston,josta paperin hakisin piti aueta klo 8. Klo 7.50 olin siellä todetakseni, että aukioloajat olivat muuttuneet ja toimisto aukeaisi vasta 8.30. No, marssin vähän matkan päässä olevaan kauppaan ostamaan puuttuvia asioita, kuten nenäliinoja,kauraryyniä ja astianpesuainetta, ja vaille puoli olin takaisin toimistolla. Ovet aukenivat ja sain vuoroni (olin eka), mutta virkailija sanoi,että paperi,joka minun piti hakea, saadaan toisesta toimistosta ( vain eka versio kolme vuotta sitten lähetettiin heidän toimistonsa kautta),joka sijaitsee Alzeyssa. Jaaha. Otin sitten varmuuden vuoksi eräästä toisesta paperista aktuellin version mukaani (ettei tarvittaessa tarvitse juosta edestakaisin) ja lähdin juna-asemalle. Onneksi ei tarvinnut junaa kauaa odottaa, ja hieman yhdeksän jälkeen olin Alzeyssa. Kaatosateessa (olin kotona päättänyt,ettei sada, ja jättänyt sateenvarjon kotiin) lähdin etsimään tätä toista toimistoa,jossa en ennen ole ollut,löysin sen vajaan puolen tunnin kävelyn jälkeen (siis löysin sen ilman etsimistä,mutta se oli kaupungin toisella laidalla) ja alakerrassa kysyin,minne minun pitää suunnata. Kapusin siis kolmanteen kerrokseen,mutta virkailija ei ollut juuri paikalla,ja ennen minua oli eräs perhe odottelemassa. Kauaa ei kuitenkaan tarvinnut odotella ja mukavan miesvirkailijan juttusille päästyäni oikea paperi oli pian kädessäni. Ja sitten taas asemalle puolisen tuntia todetakseni että juna lähtee vasta puolen tunnin kuluttua.No rankkasateessa en enää minnekään lähtenyt vaan istahdin junaan lukemaan (kirja minulla on AINA laukussa). Mainzissa sitten junan vaihto, hieman odottelua, sekä perille päästyäni vielä hieman bussia odottelin, olin paikassa B noin puoli yhden aikaan ( siis kotoa olin lähtenyt vaille puoli kahdeksan). Asian hoitaminen alkuperäisessä paikassa B sujui noin 10 minuutissa ja kotona olin puoli kolme.Että ihan kunnon päivä kymmenen minuutin asian hoitamiseen.Päättämätön