Ihanaa huomata,että blogillani on ainakin kolme lukijaa (tiedän,koska ovat kommentteja jättäneet),kiitos teille.

Arki alkoi itse asiassa eilen jo,Gerhard lähti työmatkalle ja Christophin vein lentokentälle,oli keskiyöllä perillä parhaan ystävänsä perheen luona.Jännitys oli molemminpuoleinen.Marlo ja Christoph ovat olleet bestiksiä esikoulusta asti.Tiedän,että hänestä pidetään hyvää huolta.3.1.koko porukka lentää Ivaloon ja viettää viisi päivää Saariselällä.Itse olen siellä ollut kahdesti,aivan ihana paikka,rauhallinen.Christophille se on eka kerta Lapissa.

Itse olen jatkanut joulupostiin vastaamista,tänään lähtee ainakin kaksi kirjettä Uuteen Seelantiin ja muutama synttärikortti pitää postittaa.Illalla olen sitten taas töissä....

Niin, se Nicolas Cage on eräs lempinäyttelijöitäni, minulla on myös "ihka oikea" kuva hänestä: New Yorkissa asuva kirjeystäväni Donna sai napattua privaattikuvan,kun Cage oli Nyc:issä filmaamassa jotain ja lähetti kuvan minulle :)

Arki alkaa minulla ensin imuroimisella ja sitten aloitan meidän herran huoneessa suursiivousta.Kaksi viikkoa on aikaa,Christoph palaa 10.1.Hänelle jo sitten eilen kentällä varoittelin aikeestani.Taitaa vaan olla tyytyväinen, että huone joskus siivotaan kunnolla.Kun minä en yleensä enää lasten huoneisiin koske,ovat isoja ja täytyy osata huolehtia itse omista sotkuistaan.

Ai niin, eilen sai Sanna tietää sen,jonka itse olen jo kauemmin tiennyt; hänestä tulee veljeni ja vaimonsa Matias Artturin kummitäti.Arvatkaa oliko neiti iloinen.

Ruokapuolta pitää alkaa monen päivän tauon jälkeen suunnittelemaan.Jouluruuat,jopa 14,5 kg kinkku on loppu,mutta kyllä kaikki maistuikin.Kerran vuodessa saa herkutella kunnolla, en välitä noista höpinöistä kiloista ja mässäilyistä jne.Jos liikkuu säännöllisesti kunnolla niin ei ne mässäilyt haittaa.Meillä onkin nyt sellainen "naisten viikko" Sannan kanssa, saapi Sanna esittää toivomuksensa.