Lokakuun 21.päivä!!!!! Silloin olen viimeisen kerran tänne kirjoitellut.Mulla ei taida lukijoita enää olla ????????

Selitys taitaa löytyä juuri heti tuon 21.10 jälkeen: 22.10 sain ihania suomenvieraita, ja he näyttivät minulle (joka ei koskaan ole ollut kiinnostunut netti/tietsikka/känny ym. peleistä),miten Facebookin Farmvilleä pelataan. Ja minä jäin koukkuun!!!! Nyt pitää farmi hoitaa päivittäin ja siinä uppoaa juuri varmaan se pieni blogiinkirjoitteluaika. Mutta minä en blogia lopeta, parannan taas tapani kunhan joulukiireet ovat ohi (kuka uskoo???)

Viimeisiä paketteja vien postiin tänään,kortit odottavat postimerkkejä ja sitten on aika keskittyä muuhun joulunlaittoon,mitä töiltään kerkeää.Valitettavasti en tänäkään vuonna saa sisaruksia perheineen meille joulunviettoon,aina joka vuosi jaksan uskollisesti odottaa,vaikka tiedän että se on turhaa.Silti taas haluan perinteisen itsevalmistetun joulun valmistaa.Onneksi olin kaukoviisas ja anoin lomaa joululle!!!

Ekana adventtina jouluvalot, ekat joulutortut ja ekat joulukoristeet, siitä se alkoi. Viime sunnuntaina pääsin ekoille joulumarkkinoille, olimme idyllisessä viinikylässä joka oli oiva paikka joulumarkkinatunnelmalle. Sanna otti kuvia, laitan niitä tänne kunhan muistan ja kerkeän.Sunnuntaina on tiedossa toinen joulumarkkinavierailu ja siihen se taitaa tänä vuonna jäädä. Yksi yllätyspaketti on saapunut Suomesta, täynnä ihania joulusuklaita ja konvehteja, tahtoo lisää!!!!!!

Lopuksi surullinen uutinen, vuoden alusta saamme uuden työnantajan,ja koska meidän 10 työsopimus loppuu helmikuun lopussa, jatkosta emme tiedä. Voimme hakea paikkaamme, ei silti ole varmaa, pääsemmekö,ja tuntipalkka on ainakin euron huonompi.Minulle se käytännössä tietää 100 euroa vähemmän ja sillä ei kannata kentälle matkustaa töihin. Oma osani on siis aivan auki ja pää myös tyhjä.........

Ai niin, miusta tuli eka kerran TÄTI marraskuussa. Toivon,että pikkuherra voi hyvin eikä pistä vanhempiensa päätä ihan pyörälle, niinkuin on pistänyt minun pääni :)