Ensin Tarja-ystävälle vastaus kommenttiin; minulla oli ihan normien mukainen väli vuoroissa (10 h),mutta koska olin vasta klo 17 kotona ja jouduin nousemaan klo 21 keritäkseni 22.30 junaan ja yövuoro alkoi vasta klo 2.00, jäi uniaikaa vain kolme tuntia, kotona oloa viisi tuntia. Niin, olen Frankfurtin kentällä, sillä jonne tekin lensitte,vain toisessa terminaalissa.

Näin poikani eilen vasta illalla,kun tulin töistä,mutta IHANAA saada hänet kotiin.Tänään ihailimme ihania Saariselän kuvia,tuli omat muistot mieleen. Tuliaisia oli sekä niitä tavanomaisia, mitä pyysimme, että myös Lapintuliaiset. Sanna kyllä oli saamastaan virallisesta kummitodistuksesta ihan onnensa kukkuloilla.Veljeni sen kun Christophin mukana lähetti.

Vapaapäivä on kulunut joulupostin vastaamiseen ja joulutavaroitten poiskorjaamiseen.Englanninkielinen posti on saatu valmiiksi!!! Lunta on hiljalleen satanut ja mittari näyttänyt noin -1 astetta.Eilinen sunnuntai töissä ei ollut niin kaaosmainen kuin olin kuvitellut,mutta "hillittyä"kaaosta oli silti. Ylitöissä olin vain 45 min. Gerhard kertoi, että Itämeren rannalla hänen veljensä vaimoineen ei pääse talosta ulos,lunta on vaikka muille jakaa, lumiaurailut oli lopetettu hyödyttöminä.Eli meillä täällä menee vielä hyvin.