Ainakin kolme lukijaa on mulla!!!!! Saatte kyllä kuulumisia,mutta nyt ihan vielä ei; olen noita kommentteja sähköpostiin odotellut (aina ennen on ilmoitus vuodatukselta tullut,että uusi kommentti blogissa) ,mutta ne olivatkin "vain"  täällä.....Nyt on tämän päivän koneaika käytetty (Facebookiin ja kirjeisiin) ja huomenna on aikainen töihinlähtö, jo viiden jälkeen, joten huomennakaan en kirjottele tänne.Ei  mua todellakaan tuo aikainen lähtö haittaa,kun vapaapäivinäkin nousen virkeänä 5-6 aikaan ylös, ettei päivä mene hukkaan :) :) :) mutta kun ekaks on "työhöntulotarkastus" ja työt alkavat vasta 9:30.

Sataa kovasti tänään,en ole koirienkaan kanssa ollut lenkillä.Eilen aurinkoa otin parvekkeella,tänään piti taas tomaatteja jne. kerätä puutarhasta,mutta taitaa jäädä huomiseen iltaan.On kyllä tällekin päivälle paljon hommia.Mulla ei olisi mitään ongelmia olla "vaan" kotona, ei aika tulisi pitkäksi.

Gerhard taas eilen lähti työreissuun perjantaihin asti,Christoph on koulussa ja Sanna nukkuu kaiketi vielä (ei ollut ainakaan Facessa).Omassa ohjelmassa on siivousta,pyykinpesua,kirjeiden postittamista,ja siinä sivussa kieltenopiskelua. Olen aloittamassa uuden kielen.....kun vanhoissa ei ole tarpeeksi :) :) :)

Muuten; sateen jälkeen paistaa aina aurinko,siis lähden taas positiivisin mielin tähän päivään.

Raija,muuten pakettisi tuli ehjänä perille kauan sitten,tosin aukaisen vasta 3.10...ja kirje on valmisteilla.....KIITOS