Tänään on lyhyt vapaapäivä, tarkoittaa, että iltapäivällä nukkumaan (joka ei ole mun juttu ollenkaan,nuo päiväunet),koska sitten alkaa kolmen yön vuorot ja siis kolme päivää menee nukkumiseen,voi mitä ajanhukkaa.Mutta saahan siitä pikkasen lisätienestiä,jos positiivisesti ajatellaan. Eilen taas oli vaihteeksi sellainen päivä,että pari ylityötuntia oli pakko tehdä.Mutta sehän on meille tuolla tiskillä jo arkipäivää.Olin siis myöhään kotona ja sitten vaan melkein heti nukkumaan.

Christoph on kuumeessa kotona,tänään pitäisi hänen kanssaan kyllä yksi englannintehtävä tarkistaa.Eilen illalla kun aivot eivät enää minulla toimineet :) Ei mulla kyllä toimi silmätkään enää, eilen oli työhöntulotarkastus (olen ollut samassa työpaikassa,tosin kolmella eri työnantajalla, jo puolitoista vuotta). Ekat lukulasini hankin tuossa keväällä,ja nyt jo meni näkötesti ihan päin punaista,joten uudet lasit pitää hankkia pikimmiten.Kaikki muuten oli kunnossa.

Nyt on kirjoitettava vielä kirje Italiaan ja sitten on aloitettava päivän hommat.

Aurinkoista päivää kaikille