Täällä sitä ollaan taas viiden jälkeen puuhailtu kaikenlaista.Kymmenen aikaan lähdemme ajelemaan sinne juhlille,yötä olemme,joten pitää katsoa mitä tarvii mukaan, ja viimeistään kahdeksan aikaan suihkuun.

Eilen illalla oli Sannalla DVD-ilta täällä meidän olkkarissa kolmen tyttökaverin kanssa,joten me vanhemmat pidimme oman leffailtamme yläkerrassa.Olin valinnut leffan "Hevoskuiskaaja", olen nähnyt sen muutamaan kertaan,mutta juuri luin sen kirjan (olisko kolmas kerta),joten ajattelin että sopiva filmi.Tykkään kovasti molemmista,mutta niin siinä taas kävi, että mamma nukahti kesken kaiken (olin tullut vasta 18.30 töistä ja aloimme myöhään vasta katsomaan, siinä 20 aikaan,joten oli odotettavissakin).Täytyy katsoa viikolla loppuun.

Asia, josta on tehnyt mieli monta kertaa tänne kirjoittaa,on se että ihmiset ihmettelevät (melkein päivittäin joku) kovasti miksi en käytä rullaportaita/hissiä, vaan kipitän rappuja ylös.Kyse ei ole todellakaan mistään rullaporras/hissikammosta, vaan siitä,että miksi käyttäisin rullaportaita,kun pystyn kävelemään raput ylös/alas. Ja sehän on myös loistavaa hyötyliikuntaa :)Minua ärsyttää sunnattomasti,jos on olosuhteiden pakosta valittava rullaportaat (miten pitkät tahansa), enkä pääse kävelemään eteenpäin,kun ihmiset eivät "anna tilaa".ja rapuissa on aina tilaa,kun melkein kaikki nuoret,vanhat ja siltä väliltä seisovat rullaportaissa ja odottavat että ollaan ylhäällä/alhaalla. Siis ei mitään sen kummempaa syytä minulla valita tämä vaihtoehto.Jos on mukanani painava matkalaukku,niin valinta on tietysti toinen.Vielä en ole ollut niin korkeassa talossa,jossa olisin välttämättä käyttänyt hissiä.Ehkä sekin aika tulee.Olenhan minä sinne Stadikan torniinkin kävellyt raput, en kyllä muista onko siellä hissiä lainkaan,muistaakseni ei.