Taas olen kotona aivan ihanan ja tapahtumarikkaan lomareissun jälkeen.Suurkiitos kaikille jotka mua hemmottelivat,varsinkin sääukolle,sää oli mitä mahtavin.Ihanaa oli nähdä teitä kaikkia,ja osan näen jo uudestaan tässä Syys-lokakuun aikana.Kuvia näytti olevan reilusti yli neljäsataa,juuri niitä olen koneelle lataamassa,kestää siis hieman ennenkuin esimerkiksi tänne tai Facebookiin niitä kerkeen laittamaan.Harmi,etten todellakaan kerennyt nähdä kaikkia,joita olisin halunnut......mutta aika on rajallista.Vaikka kiirettä piti,niin kerkesin kyllä rentoutumaan ihan täydellisesti,eli tästä on hyvä jatkaa.Viiden jälkeen taas tänään olin hereillä.....ihan virkeänä.

Postia oli kertynyt myös kasa, ja ennen lomaa tullut posti on myös vielä vastaamatta.Mutta hiljaa hyvä tulee,joten kärsivällisyyttä.Ja kaksi kuukautta tasan on nyt niihin juhliinkin,ajatella.Miten mä kerkeen.....no suunnittelemalla tietysti.