Kamalaa,kohta kaksi kuukautta, enkä ole mitään laittanut tänne. Osittain se johtuu varmaan siitäkin,että aamuisin (jolloin olen koneella; aamutuntien jälkeen aivot eivät enää toimi sillä tavalla,että jotain järkevää tekstiä saisin kirjoitettua, olen täysin aamuihminen)on aika ollut kortilla; rästikirjeitä vastattavana ja opiskelukysymyksiin vastaaminen on ollut myös hieman rästissä,joten niitä on aamuisin myös urakalla kirjoiteltu (nyt olen taas kaikin puolin "aikataulussa"). Tässä ihan lyhyt katsaus viime aikojen tapahtumiin (ei aika- eikä tärkeysjärjestyksessä):

- mieheni on pitkällä sairaslomalla välilevyn pullistuman vuoksi,viikon lopulla selviää,jatkuuko loma vielä

- itselläni on hermoromahdus 15-vuotiaan murrosikäisemme kanssa........

- mieheni ansiosta minulla oli 3.10 aivan ihanat 47v. synttärijuhlat täällä kotona, 15 vierasta ja herkkuja herkun perään

- olin taas mieheni mukana Englannissa, Maidstone/Kent, josta kirjoitin jo viime vuoden joulukuun reissun jälkeen tänne kuvien kera.Englanti on aina yhtä ihana matkakohde

- lapset ahkeroivat taas koulussa 2,5 vk syysloman jälkeen, toinen enemmän,toinen vähemmän

-joulu lähestyy ja jouluvalmistelut on aloitettu

-Halloweenina tyhjeni 3,5 kg ämpäri Halloweenkarkkeja (Englannista)ovella klinkutteleville hahmoille, tänä vuonna oli tosi paljon porukkaa liikkeellä,ja toistaan upeampia naamiaisasuja.Monet tietävät myös,että meillä ei tarvii turhaa kilkutella Halloweenina

-syksy on, mutta ei niin kylmä (täkäläisten mielestä +10-+15 päivällä on kylmä)Lunta taitaa odottaa vain minä (ja minäkin turhaan)

- mitäs tässä muuta kuin toivotaan,että lukijoita riittää jatkossakin,ja että yritän päivitellä useammin