Se olisi sit yks vapaapäivä ennen viikonloppua taas. Nousin "normaalisti" kuudelta ja mieheni ihmetteli (vaikka tuntee minut) miksi olen jo ylhäällä. Miksi en olisi, aika kulkee niin nopeasti,että en halua sitä viettää nukkumalla, on niin paljon tekemistä ja koettavaa vielä toivottavasti tässä elämässä.Ja en minä ole väsynyt aamuisin,nukun 6-8 tuntia,riippuen työvuoroistani,ja se riittää aivan loistavasti. Klo 5-6 on minulle se normaali aika nousta päivän askareisiin.Ja muuten juuri luin tutkimuksesta (en mistään huuhaa-lähteestä), että ihmiset ovat väsyneitä jos nukkuvat liikaa.Minulla tuo ainakin pitää paikkansa täysin,paitsi että en edes pysty nukkumaan liikaa :):):)

Gerhard oli työmatkalla keskiviikosta lähtien,piti tulla huomenna perjantaina,mutta tulikin eilen illalla 23 aikaan.....nukkumaan vaan. Hänen piti ajaa monta sataa kilometriä firmaan hakemaan jotain puuttuvaa työvälinettä ajaakseen taas tänään takaisin ne monet kilometrit!!!!!! Lähti juuri, ja ei pääse ennen huomista, ehkä vasta sunnuntaina, kotiin.Harmittaa kovasti, vaikka olen kyllä töissä viikonlopun,että siinä mielessä ok. Piti viettää tänään perheleffailta,toivottavasti ainakin lapset ovat mukana ajatuksessa.Popcornit hankittu ja leffa valittu.....

Mutta nyt päivän hommiin.