Nyt on sellainen olo, että olen joko nukkunut tai ollut töissä vaan.Kotityöt on ihan retuperällä ja moni muu asia. Eilen yövuorosta jouduin olemaan taas vaihteeksi yliaikaa, että olin vasta noin klo 14 iltapäivällä nukkumassa.Kuusi (!!!!!) myöhässä laskeutuvaa lentoa......jatkolennoille oli matkustajia pitkä rivi, joten koko yö meni siinä ja muut asiat samalla.....

Eilen illalla sain hieman pyykkejä kasattua ja katsoin samalla Emmerdalea DVD:ltä (vasta jaksot 18.12 ja 22.12!!!!! eli niin jäljessä olen).Gerhardin piti tulla vasta tänään noin 400 km päästä työmatkalta. Eilen soitti ja sanoi, että hänellä on vielä 300 km jäljellä, hän lähti jo ajamaan, että pystyisi viemään minut yövuoroon......oli erehtynyt päivästä,mutta niin kultainen ajatus, vai.On minulla vaan niin ihana mies.

Tänään olisi vuorossa kolme ruotsinkielistä kirjettä, alakerran siivous ja kuusen riisuminen, eiköhän siinä päivä kulu nopeasti.Christoph on takaisin Helsingissä Lapinloman jälkeen ja huomenaamulla jo kotona.Ihanaa, on ollut ikävä minulla.

Lunta on tullut lisää yön aikana ja on vielä tulossa lisää tänään ja huomenna.Toivottavasti vaan ei niin tiheään, että huomenna olisi taas vaihteeksi kaaos töissä......